Miten pienyrittäjä voi sponsoroida formulaa

Fonecta Oy

Palkinnot

Silver Effie Finland, Mediasarja
Bronze Effie Finland, Tuote- ja palvelusarja
B2B

Asiakas

Fonecta Oy
Jukka-Pekka Vuori
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
Ulla Koret
B2B-markkinointijohtaja
Maiju Lauren
Markkinointipäällikkö
Miikka Lyytikäinen
Digital Marketing Specialist
Sanna Mäenpää
Viestintäpäällikkö
Eija Katainen
Brändijohtaja
Johanna Hallikainen
Partneruusjohtaja
Kampanja pähkinänkuoressa 

Fonecta tarjosi ensimmäisenä maailmassa pienyrittäjille mahdollisuuden sponsoroida formulaa. Paikkakunnan Paras -kilpailussa haettiin Suomen suositelluimpia yrittäjiä paikallisesti kaikkiaan 2400 alueelta. Valtakunnan parhaat saivat sponsorisopimuksen Heikki Kovalaisen kanssa ja logonsa hänen ajohaalariinsa.

Kampanja on saanut suomalaiset kuluttajat ensimmäistä kertaa "peukuttamaan" nimenomaan pieniä ja keskisuuria yrityksiä isolla joukolla. Yhteensä yrittäjät ovat kampanjan kautta keränneet tähän mennessä jo noin 175 000 kuluttajasuosittelua.

Kampanjan ansiosta Fonecta nousi Suomen yrittäjien keskuudessa spontaanisti tunnetuimmaksi toimijaksi hakukonemarkkinoinnin, digitaalisen suoramarkkinoinnin ja asiakkuusmarkkinoinnin palveluita tarjoavana yrityksenä.

Toimisto

SEK & GREY Oy
Jarkko Tuuri
Luova johtaja/Copywriter
Juhamatti Murtomäki
Art Director
Petteri Vilkki
Art Director
Karla Martinez Majander
Projektipäällikkö
Kalle Tuomi
Asiakkuusjohtaja
Mikko Oksanen
Tuotanto AD
Juha Viljanen
Copywriter
Mika Back
Copywriter
Sami Lanu
Digistrategi
Anu Lehto
Digi AD
Antti Silventoinen
Senior Digital Planner
Simo Perälä
Asiakkuusjohtaja

Avustavat tekijätiimit

SEK Point
Henry Lehto
Head of Digital
Toinen Helsinki Oy
Teemu Neiglick
Markkinointiarkkitehti
Annika Räihä
tuottaja
Viestintätoimisto Pohjoisranta
Timo Paloste
Johtava konsultti