St1 Käteisalennuskortti

St1

Palkinnot

Grand Effie Finland, Tuote- ja palvelusarja
Autoilu ja moottoriala
Gold Effie Finland, Tuote- ja palvelusarja
Autoilu ja moottoriala

Asiakas

St1
Harri Tuomaala
markkinointijohtaja
Jyri Salin
mainospäällikkö, huoltoasemat
Piritta Sirkka
mainospäällikkö, tapahtumat
Liisa Joenpolvi
viestintäpäällikkö
Katja Hagfors
yksityiskorttien koordinaattori
Kampanja pähkinänkuoressa 

Kuluttajilla on keskimäärin 3-4 korttia, joita he käyttävät aktiivisesti. Harva haluaa ylimääräisen kortin lompakkoonsa.

Toimiala on low interest -kategoria. Polttoaineen ostamisen tärkeimmät ajurit ovat sijainti, polttoaineen loppuminen ja matala hinta. Kuinka vaikuttaa kohderyhmään niin, että matalasta kiinnostuksesta huolimatta saataisiin kasvatettua ostofrekvenssia juuri St1-asemalla.

Mahdollisuutena nähtiin se, että kilpailijoilla ei ole kanta-asiakasohjelmia, jotka palkitsisivat välittömästi.

Konseptissa dramatisoidaan Käteisalennuskortin tärkein erottava tekijä: alennus, jonka saa heti.

Käteisalennus - saat sen heti. Siis samantien ja aina kun ostat polttoainetta Suomen 650 St1- tai Shell-asemalta. Enää ei tarvitse odotella ostojen keskittämiseta kertyviä etuja. Meillä tehtyjä käteisostoja kiittävät sekä lompakko että luonto. Luonto kiittää, koska meillä tankatessa saat alennusta myös autosi hiilijalanjäljestä. Heti.

Toimisto

N2 Helsinki Oy
Pauliina Valpas
asiakkuusjohtaja
Alex Nieminen
Strategi
Riku Vassinen
digistrategi
Jani Pösö
luova johtaja
Carl-Erik Mosander
Art Director & graafinen suunnittelija
Brian Kaszonyi
Art Director
Terja Salaspuro
vastaava tuottaja
Joonas Wörlin
tuottaja

Avustavat tekijätiimit

Toinen Helsinki Oy
Ville Toriseva
markkinointiarkkitehti
Minna Ritoluoma
markkinointiarkkitehti
Paula Kilpeläinen
tuottaja