Pelastusarmeijan Auta ihmistä -keräys lanseerattiin vuonna 2017. Sen kampanjointia on tehty alusta asti samalla luovalla strategialla: pyritään herättämään empatiaa tunteisiin vetoavalla viestinnällä. Järjestön brändiä on rakennettu pitkäjänteisesti, on luotu siitä ihmisläheinen ja luotettava auttaja. Johdonmukainen tekeminen ja panostaminen laatuun ovat näyttäneet voimansa. Keräys on saavuttanut joka vuosi suuremman tuoton kuin edellinen. Nyt vuoden 2020 keräyksen tuotto on Pelastusarmeijan historian kaikkien aikojen ennätys: 2 417 000 euroa.
Hyvä idea toimii kaikessa yksinkertaisuudessaan aina. Ja kun sen toteuttaa tavalla, joka tuo aiheen aidosti ihmisen lähelle, ei sitä voi ohittaa. Tämä kampanja pakotti toimimaan ja teki passiivisesta kohderyhmästä aktiivisen toimijan. Yhteiseksi hyväksi.
Tuomariston perustelut, Pronssi