Reissumies ratkoi kasvun haasteensa panostamalla brändinrakentamiseen kategoriassa, joka luottaa perinteisesti tuoteominaisuuksiin. Se rakensi arvoistaan ponnistavan itseään suuremman tarinan. Samalla se haastoi oman identiteettinsä, olemassaolonsa tarkoituksen ja käänsi kaikkien tunteman bränditarinan päälaelleen. Kaupallisen menestyksen lisäksi se sai aikaan kauan kaivatun yhteiskunnallisen keskustelun suomalaisen miesihanteen miehiä ahdistavasta ahtaudesta.
Tarttuminen tärkeään ja ajankohtaiseen teemaan rohkeasti brändillä. Työn vahvin elementti on uskallus ”rikkoa” ikoni ja tehdä mielipiteitä jakavaa kommunikaatiota. Oivallus kohderyhmän määrittelyn muuttamisesta, tarpeesta arvoihin on loistava. Vahva ja freesi toteutus ilman perinteistä uutuusvetoisuutta. Kampanjan mediat on valikoitu hyvin, ja tulokset puhuvat puolestaan.
tuomariston perustelut, pronssi