Entry Kit

Entry Kitistä löydät koottuna Effie Awards Finland -kilpailun kirjalliset ohjeet & säännöt sekä tärkeitä vinkkejä entry-lomakkeen täyttöön.

Lataa Entry Kit

Epäselvissä tapauksissa noudatamme Effie Worldwide -organisaation ohjeita ja neuvottelemme tulkinnoista heidän kanssaan.

Lataa mallilomakkeet & luovien näytteiden palautusohjeet

Lomakkeita pystyy muokkaamaan. Word -tiedostoa voi käyttää työn apuna.

Ilmoittaudu täältä

Kisakanslia

Henna Salenius
Marketing Finland
henna.salenius@marketingfinland.fi
Puh. 050 471 9985

Yleinen

Aikataulu & hinnat

Löydät kilpailun aikataulun & hinnat: täältä. Kilpailutöiden hintaan vaikuttaa palautuspäivä. Kun kaikki kilpailutyön osat on täytetty, pääset jättämään kisatyön klikkaamalla ”Lähetä”. Kilpailutyötä ei voi palauttaa keskeneräisenä, mutta pystyt tallentamaan työn ja jatkamaan lomakkeen täyttöä myöhemmin. Kerran palautettua työtä ei pääse enää muokkaamaan.

  • Samalla työllä voit osallistua neljään kategoriaan.
  • Saat lisäkategorioista alennuksen.
  • Marketing Finlandin jäsenhinnat löydät täältä.

Kilpailutöiden takaraja (& niiden hinnat) sulkeutuvat aina seuraavan päivän aamuna klo 6.

  • Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 2.9.2024
  • Osallistumisen ensimmäinen deadline on torstaina 3.10.2024
  • Late fee (lisämaksullinen jatkoaika) on torstaina 17.10.2024
  • Extended deadline (lisämaksullinen jatkoaika) sunnuntaina 27.10.2024

Hyväksytyt maksuvälineet

Pääset maksamaan, kun lomake on täytetty ja valmis palautettavaksi.

Kilpailutyön voi maksaa luottokortilla (Mastercard/Visa) tai laskulla.

Laskulla maksaessasi valitse “Laskutus & Lähetä”. Pääset tämän jälkeen lataamaan laskun koneellesi.

Jäsenalennukset

Kilpailualusta tunnistaa yrityksen jäsenyyden automaattisesti ilmoittajan sähköpostipäätteestä. Mikäli alusta ei anna teille automaattisesti jäsenhintaa, olkaa yhteydessä kisakansliaan.

Osallistumisohjeet

Milloin kampanjan tulee olla tehtynä?

Pääosa kilpailutyöstä tulee olla suoritettuna ajanjaksolla 1.9.2023-31.8.2024. Kampanjan suunnittelu on voitu aloittaa aiemmin ja se voi jatkua, mutta kilpailutyön on perustuttava työhön, joka on toteutettu kilpailuajanjakson sisällä.

Tuloksia, jotka havainnollistavat kilpailutyön tehokkuutta, voidaan mahdollisesti kerätä kilpailuajanjakson ulkopuolelta, mutta niiden on oltava suoraan sidoksissa markkinointitoimintaan, joka on toteutettu kilpailuajanjakson sisällä (1.9.2023-31.8.2024).

Muista sisällyttää kilpailutyöhön tuloksia, viitekehys sekä kuvata lähtötilanne. Tämä mahdollistaa sen, että tuomaristo ymmärtää paremmin kampanjanne mittarit ja tulokset. Pidä mielessä, etteivät kaikki tuomarit ole brändinne liiketoiminta-alueen asiantuntijoita.

Kuka voi osallistua?

Kaikki markkinointiviestintäkampanjat, jotka eivät ole aikaisemmin ottaneet osaa Effie Finlandiin, voivat osallistua kilpailuun. Kampanjan ajoituksesta ainakin osan on oltava kahden Effie-kisavuoden välissä.

  • Testimarkkinointi ei ole oikeutettu osallistumaan.
  • Yksittäinen markkinointiteko ei voi osallistua kilpailuun samassa kategoriassa kuin yhden toimiston toimesta. Tiimien täytyy tehdä yhteistyötä koordinoinnissa. Eri organisaatiot/toimistot voivat ottaa samasta työstä vetovastuun, mutta silloin kampanja tulee ilmoittaa kahteen (tai useampaan) kategoriaan.
  • Huomaathan, että tuomaristo voi siirtää kampanjan toiseen sarjaan kuin mihin se on osallistumislomakkeella ilmoitettu.

Mitä tulee ottaa huomioon

Kilpailutyö tulee olla suoritettuna 1.9.2023–31.8.2024 välisenä aikana.

Kilpailutyössä esitelty data tulee pohjautua yksin Suomessa saavutettuihin lukuihin.

Huomaathan, että tuomaristo voi siirtää kampanjan toiseen sarjaan kuin mihin se on osallistumislomakkeella ilmoitettu.

Erikoistapaukset

Jos olette aloittaneet kampanjan ennen elokuuta 2023 tai lopetatte vasta syyskuun 2024 jälkeen, voitte ilmoittaa kampanjan mukaan. Kilpailutyön on kuitenkin perustuttava työhön, joka on toteutettu kilpailuajanjakson sisällä 1.9.2023–31.8.2024.

Tuloksia, jotka havainnollistavat kilpailutyön tehokkuutta, voidaan mahdollisesti kerätä kilpailuajanjakson ulkopuolelta, mutta niiden on oltava suoraan sidoksissa markkinointitoimintaan, joka on toteutettu kilpailuajanjakson sisällä. Tuomaristo arvioi vain ne luovat näytteet, jotka kampanja on saavuttanut ajanjaksolla 1.9.2023–31.8.2024.

Strateginen markkinointi -kategorian kisatyöt täytyy sisältää tuloksia, jotka ajoittuvat vähintään kolmen vuoden taakse, elokuulle 2021. Tulokset pitää pystyä myös todentamaan kuluvalta vuodelta 2024. Katso tarkemmat tiedot kilpailusarjojen kuvauksista.

Osallistuminen jo voittaneella työllä

Jos kampanja on yhä käynnissä tämän vuoden hakuaikana 1.9.2023–31.8.2024 ja teillä on esittää tuloksia tuolta ajalta, voitte osallistua kilpailuun uudelleen seuraavin vaatimuksin:

  • 2023 Kultaisen Effien voittajat voivat osallistua uudelleen ainoastaan kategoriassa, jossa he eivät voittaneet vuonna kultaa.
  • Vuonna 2021 ja aikaisemmin Kultaisen Effien voittaneet kampanjat voivat osallistua vapaasti kaikkiin kategorioihin.
  • Jos haluatte ilmoittaa samaan kategoriaan Kultaisen Effien voittaneen brändin, mutta teillä on kampanjaan uusi näkökulma, se saattaa olla mahdollista. Ota yhteyttä henna.salenius@marketingfinland.fi
  • Hopeisen ja Pronssisen Effien voittajat ovat vapaita osallistumaan uudelleen kaikkiin kategorioihin ja kilpailusarjoihin.
  • Strateginen markkinointi -kategorian Kultaisen Effien voittajat voivat osallistua uudelleen kolmen vuoden kuluttua voitosta. Vuoden 2021 tai aiemmin voittaneet työt ovat vapaita hakemaan uudelleen vuoden 2024 kilpailuun.
  • Vuonna 2023 David vs. Goliath & Brändi ratkaisu -kategorioiden voittaneet brändit (kulta/hopea/pronssi) eivät voi hakea uudelleen kilpailuun tänä vuonna. Vuoden 2022 voittajat tai aiemmin voittaneet, voivat hakea vapaasti uudelleen tänä vuonna.

Osallistuminen useaan kategoriaan

  • Kilpailutyö voi osallistua neljään kategoriaan.
  • Kilpailutyöllä voi osallistua kuitenkin vain yhteen kategoriaan Tuotteet & Palvelut -sarjassa sekä kahteen Kauppa & Kuluttaja -sarjan kategoriaan.
  • Kilpailutyöt tulee jättää ja maksaa jokaiseen kategoriaan erikseen.

Muutoin voi osallistua vapaasti muissa kilpailusarjoissa.

  • Kuhunkin kategoriaan jätetään oma hakemus, joka vastaa kategorian palkitsemiskriteereihin. Älä siis jätä täysin samaa hakemusta useampaan kategoriaan. Näin takaat parhaan parhaan mahdollisen lopputuloksen.

Kilpailulomake & vaatimukset

Kilpailulomake

Käytämme Effie Worldwide -organisaation kanssa samaa kisakansliaa.

  • Kisakanslian työkielenä on englanti, mutta tästä huolimatta voitte palauttaa kilpailutyönne suomeksi.

Pystytte myöhemmin kopioimaan kilpailutyönne suoraan muihin Effien kansainvälisiin kilpailuihin, jotka käyttävät samaa palvelua.

Mallilomake

Kilpailusta löytyy oma kilpailulomake seuraaviin sarjoihin: Performace Marketing ja Sustained Success -kategorioille. Muut sarjat ja kategoriat käyttävät yleistä kilpailulomaketta.

Kilpailutyön tulee kertoa tarina, joka kuvaa kampanjan alusta loppuun. Tuomaristo ei välttämättä tunne jokaisen kilpailuun osallistuvan alan erikoisuuksia, joten on tärkeää että myös taustoitatte riittävästi työtänne.

Paid media expenditures / kisakampanjan budjetti

Ilmoittakaa Invesment overview -kohdassa kisaan osallistuvan kampanjan budjetti, joka ajoittuu aikavälille 1.9.2023–31.8.2024.

Monella on asiakkuuksia, jotka jatkuvat läpivuoden. Teidän ei siis tarvitse ilmoittaa isompaa talousarviota vaan nimenomaan kilpailutyötä koskeva budjetti.

Effie Worldwide ohje

”Select paid media expenditures (purchased and donated), not including agency fees or production costs, for the effort described in this entry.

Given the ‘spirit’ of this question use your judgment on what constitutes fees, production and the broad span that covers media – from donated space to activation costs. Select one per time frame. You are required to elaborate to provide context around this budget range. For example, if your budget has changed significantly, how this range compares to your competitors, etc.”

Lähteet & viittaukset

Lähteiden merkintä / Sourcing

Kaikki tulokset (data, väitteet, faktat, jne.), joita kirjaat kilpailutyöhön, tulee viitata johonkin tiettyyn materiaaliin, joka on todennettavissa. Kilpailutyö, johon ei merkitä lähteitä hylätään.

Ilmoittautumislomakkeesta löydät erillisen lähteet / sourcing -kohdan, joka löytyy jokaisen osion lopusta. Merkitse osioon kaikki lähteet sekä referenssit, näin et kuluta arvokasta ennalta määriteltyä merkkimäärää lähteiden merkitsemiseen.

  1. Kun vastaat kohtiin 1-4, sinun täytyy ilmoittaa kaikkien faktojen ja datan lähteet. Jokaisen lauseen lopuksi vaaditaan lähde, käytä SUPERSCRIPT ominaisuutta numeroidaksesi lähteesi.
  2. Listaa lähteet Sourcing -osioon numeerisesti.

Ehdotus lähteiden merkitsemiseen

Datan lähde/Tutkimus, Tutkimus/Tietotyyppi, tarkastetava ajanjakso.

Lisäohje

  • Koska Effie -kilpailuun voi hakea vain tietyn ajanjakson aikana suoritut työt, kilpailijoiden tulee sisällyttää päivänmäärät tai ajanjakso, jolloin tieto on hankittu kaikkiin lähteisiin, jotka esitetään kilpailutyössä.
  • Tuomaristo ei saa vierailla kisakanslian ulkoisilla nettisivuilla. Jos vetoatte nettisivuun, listaa nettisivun nimi, artikkelin nimi (jos mahdollista) sekä kaikki muu olennainen tieto. Tuomaristo ei pysty vierailemaan kisakanslian ulkopuolisilla sivuilla tuomaroinnin aikana.
  • Kaiken tiedon tulee käydä ilmi vastauksistanne kohtiin 1-4. Kilpailijat eivät saa lisätä lisätietoja lähteisiin. Lähteisiin merkitään vain viitteet.
  • Viittaa lähteeseen sen virallisella nimellä, paitsi silloin kun lähde on toimisto (mainos, media tai joku muu). Koska Effie on toimistoille anonyymi kilpailu, vaadimme viittaamaan toimistoon lähteessä “toimiston tutkimus”. Tämä koskee kaikkia toimistoja, ei ainoastaan kilpailuun osallistuvaa toimistoa. Lisätäksemme lainausten tarkkuutta, kilpailijoita kannustetaan kertomaan toimiston tyyppi aina kun mahdollista, kuten esimerkiksi PR-toimiston tutkimus, Mediatoimiston tutkimus jne. Kaikkiin viittauksiin tulee merkitä lähdetiedot (tutkimuksen tyyppi/data, ajanjakso jne).
  • Tutkimusyhtiöiden tutkimuksiin tulee viitata nimellä.
  • Kannustamme käyttämään kolmannen osapuolen dataa, kun mahdollista.
  • Effie -kisakanslialla on oikeus tarkistaa lähteiden paikansapitävyys.

Muistutus: kun viittaat dataan, älä mainitse toimiston nimeä. Kaikki data & lähteet tulee merkitä viitteisiin.

Pisteytys

Strateginen haaste, tavoitteet & konteksti (23.3% pisteytyksestä)

Kilpailutyössä tulee antaa hyvät taustatiedot kampanjan lähtötilanteesta, asiakkaan haasteesta, sekä markkina- ja kilpailijatilanteesta. Myös asiakkaan toimialaa tuntemattoman on kyettävä ymmärtämään lähtökohdat.

Kilpailutyön tavoitteet tulee olla kirjattu selkeästi ja jokaiselle tavoitteelle tulee esittää mittarit, joilla tavoitteisiin pääsyä mitataan. Lisäksi pitää perustella, miksi nämä mittarit valittiin.

Strateginen idea & oivallus (23.3% pisteytyksestä)

Kilpailutyöstä tulee käydä ilmi kampanjan kohderyhmä sekä se, kuinka kohderyhmän erityispiirteitä hyödynnettiin.

Kampanjan kantavan idean tulee olla selkeästi esitetty. Lisäksi pitää kuvata, miten ideaan päädyttiin, miten se sai alkunsa sekä kuinka hyvin idea vastaa haasteeseen.

Idea pitää pystyä kiteyttämään yhteen lauseeseen.

Idean toteutus (23.3% pisteytyksestä)

Kampanjan kokonaisratkaisusta tulee ilmetä, mitä kampanjalla haluttiin sanoa ja millaisia luovia, viestinnällisiä sekä mediaratkaisuja tehtiin. Tehdyt ratkaisut kannattaa perustella hyvin, jotta tuomariston on helppo arvioida niiden tuloksellisuutta.

Kilpailutyössä pitää pystyä osoittamaan, kuinka idea vastasi lähtötilanteen haasteisiin.

Huom! Luovien elementtien tehtävä on havainnollistaa tässä kohdassa kerrottua logiikkaa.

Tulokset (30% pisteytyksestä)

Tuloksista tulee käydä ilmi, kuinka hyvin kampanja saavutti tavoitteensa. Tuloksia pitää pystyä arvioimaan suhteessa asetettuihin tavoitteisiin. Yllättävistä tuloksista kannattaa myös kertoa.

Käyriä, graafeja ja taulukoita voi käyttää tulosten esittämiseen.

Kaikista mittaustuloksista on mainittava lähde.

Grand Effie

Effie-kilpailuissa myönnetään Grand Effie -palkinto yhdelle kilpailutyölle. Erillinen Grand Effie -tuomaristo valitsee tämän palkinnon voittajan parhaiden kultaa voittaneiden kilpailutöiden joukosta erillisenä päivänä, jolloin valitaan ainoastaan Grand Effie -voittaja.

Tuomaristo voi päättää olla myöntämättä Grand Effietä.

Hylkäämisen perusteet

Tuomaristo voi hylätä kisatyön seuraavin perustein ja ilmoittautumismaksu palautetaan:

  • Kilpailutyössä ei noudateta Effien hakukelpoisuus sääntöjä. Kerätyn datan tulee olla kerätty ainoastaan Suomesta. Kilpailutyö tulee olla suoritettuna 1.9.2023–31.8.2024 välisenä aikana. Kilpailutyöhön voidaan sisällyttää kilpailuajanjaksoa edeltäviä tuloksia, jotka auttavat tuomareita arvioimaan kilpailuajanjakson aikana saavutettujen tulosten merkitystä. Kilpailutyössä voi myös esiintyä kilpailuajanjakson päättymisen jälkeisiä tuloksia, mutta niiden on oltava suoraan sidoksissa markkinointitoimintaan, joka on toteutettu kilpailuajanjakson sisällä.
  • Kilpailutyö ei täytä kategoriakuvauksen vaatimuksia. Kilpailutyö tuomaroidaan ilmoitetussa kategoriassa tuloksellisuuden perusteella.
  • Toimiston nimi/logo kilpailutyössä tai luovissa näytteissä. Effie -kilpailussa työt palautetaan anonyymisti, tämän vuoksi kilpailumateriaaleissa (lomake, videonäytteet, kuvamateriaalit) tai lähteissä ei saa näkyä toimiston nimi tai logo. Tämä käsittää kaikki kampanjan tekemiseen osallistuneet toimistot. Tällainen materiaali merkitään ”toimiston tutkimuksena”, ”PR-toimiston tutkimuksena”, ”Mediatoimistoiston tutkimuksena” jne,
  • Lähteetön data. Kaikkien kilpailutyössä esitettyjen väitteiden, faktojen ja datan on viitattava todennettavissa olevaan materiaaliin tai lähteeseen. Suosittelemme käyttämään alustan Superscript-ominaisuutta lähteiden merkitsemiseen ja numerointiin. Käyttäessäsi Superscript-ominaisuutta tulee lähdeviittaukset merkitä myös erilliseen Sourcing -kohtaan, joka löytyy jokaisen osion lopusta. Ole mahdollisimman tarkka merkitessäsi lähteisiin kaikki todisteet: Datan lähde/Tutkimus, Tutkimus/Tietotyyppi, tarkastetava ajanjakso.
  • Kuvakaappauksien ja muiden luovien näytteiden sisällyttäminen kilpailutyön kirjalliseen osioon. Luovat näytteet eivät kuulu kilpailutyön kirjalliseen osioon, tämä sisältää: kuvakaappaukset koskien sosiaalista media, nettisivuja sekä kaiken muun luovan kuvamateriaalin. Kaikki luovat kuvanäytteet palautetaan omassa osiossa. Kaaviot/kuvaajat ovat sallittuja tukemaan kisatyön tekstiä.
  • Tuomariston jäsenten ohjaaminen ulkoisille sivuille. Kilpailutyö arvioidaan ainoastaan kilpailulomakkeelle kirjoitetun työn sekä luovien näytteiden perusteella (luova videonäyte & kuvat). Kilpailijat eivät saa liittää kilpailutyöhön linkkejä, jotka ohjaavat tuomaristoa hakemaan lisätietoa nettisivuilta.
  • Puuttuva käännös. Kaikkiin suomeksi kirjoitettuihin kilpailutöihin tulee sisältää lyhyt englanninkielinen käännös kilpailutyön loppuun.
  • Kilpailuohjeessa ja -lomakkeessa annettujen ohjeiden noudattamatta jättäminen. Tarkista kilpailuohjeessa annetut vaatimukset.

Luovat näytteet

Vaatimukset

Luovat näytteet ovat mahdollisuus antaa esimerkkejä kampanjan sisältämästä luovasta työstä, joka näkyy yleisölle. Luovat näytteet eivät saa sisältää tuloksia, ne esitellään aiemmin kilpailutyössä.

Kampanjan luovuus arvioidaan pisteytyksen kolmannessa osiossa: Idean toteutus. Osio sisältää luovien näytteiden lisäksi vastauksesi kolmanteen kysymykseen sekä datan, jonka olet kirjannut budjetti -osioon. Osio on 23,3 % koko tuloksesta.

“Luovat näytteet ovat kilpailutyönne näyteikkuna, jossa nostetaan esiin kampanjan vaatimaa työtä. Älä kuitenkaan vain kerro kilpailutyön tekstiä uudelleen. Luovat näytteet nostavat työn esiin.”

Pituus & palautusohje

  • Vähintään 70 % luovista näytteistä tulee käsitellä luovaa työtä sellaisena kuin yleisö sen koki.
  • Nimeä jokainen luova näyte käytetyn median mukaan (TV-mainos, Radiomainos, jne.).
  • Luovat näytteet eivät saa sisältää minkäänlaisia tuloksia.
  • Reel-video max. 3 minuuttia pitkä.

Luovat näytteet ovat mahdollisuus näyttää miten luovuus herätti kampanjan eloon. Tuomareiden työtä helpottaaksenne näyttäkää parhaat esimerkkinne kampanjanne sisältäneestä luovasta työstä. Ei kannata keskittyä kertomaan kilpailutyöstänne jo löytyvää tietoa uudelleen. Luovat näytteet täydentävät kilpailutyön kirjallista osuutta.

Tuomaristo lukee ennen luoviin näytteisiin tutustumista kilpailutyön. Luovissa näytteissä ei tarvitse siis kerrata kilpailutyön tekstiä. Esitystapa tai selite ei saa häiritä tuomarin kykyä tarkastaa luovia näytteitä. Luovien näytteiden tulee liittyä suoraan kampanjan strategisiin tavoitteisiin ja tuloksiin, jotka olette kertoneet jo kilpailutyössä ja jotka ovat toteutuneet kampanjan aikana.

Muista sisällyttää mukaan

  • Vähintään yksi luova esimerkki jokaisesta keskeisestä viestinnän touchpointista, jotka on mainittu kilpailutyön Osiossa 3 – Investment Overview. Luovat esimerkit suositellaan merkitsemään mediatyypin mukaan (esim. printti, TV, radio, ulkomainonta jne.).
  • Ajan salliessa voit liittää mukaan myös muita luovia lisäesimerkkejä.
  • Käännös ei-englanninkieliselle materiaalille.
  • Ota huomioon, että sinun tulee esittää luovat näytteet siten, että tuomarit pystyvät ymmärtämään miten kohdeyleisö on kokenut työn.

** Voit leikata lyhyemmäksi yli 60 sekunnin mittaisia videoita, jos on tarpeen esittää myös muita esimerkkejä työstäsi.

** Videoelementit, joka kestävät 60 sekuntia tai vähemmän täytyy näyttää kokonaisuudessaan.

Luovat näytteet eivät saa sisältää

  • Mitään tuloksia – kuten sosiaalisen median jaot tai tykkäykset, seuraajat jne.
  • Toimiston nimiä, logoja tai kuvia (omia tai kilpailijan). (Poikkeuksena: kilpailijoiden logon näkyminen on sallittua luovissa esimerkeissä, jos logo on esiintynyt alkuperäisessä kampanjamateriaalissa.)
  • Älä lisää luovaan näytteeseen musiikka/kuvia, jotka eivät sisältyneet alkuperäiseen kampanjaan ellet ole hankkinut käyttö- ja tekijänoikeuksia kyseisille lisämateriaaleille.
  • Materiaali pitää esittää sellaisenaan kuin se markkina-alueella näytettiin. Esim. TV-mainokseen ei saa lisätä efektejä tai kertojaääntä.
  • Suosittelemme, ettette lisää luoviin näytteisiin luottamuksellista tietoa.

Strateginen markkinointi -kategorian vaatimukset

  • Reel-videon pituus max. 4 minuuttia.
  • Työn täytyy sisältää otteita ensimmäisen vuoden työstä (ennen 31.8.21), ainakin yhden näytteen ajanjakson välistä sekä kampanjan tuoreimmat näytteet (1.9.2023 – 31.8.2024).
  • Merkitse selkeästi ajanjakso milloin kampanja toteutettiin ja miltä ajanjaksolta näyteet ovat.
  • Ei saa sisältää toimiston nimiä, logoja tai kuvia (oman, kaverin tai kilpailijan)

Videot - muistilista

  • Yksi video / kilpailutyö
  • Pituus max. 3 minuuttia
  • Max .250 MB
  • .mp4 format
  • Kuvakoot 640×480 (4:3) | 1280×720 (16:9) | 640×480
  • Ei saa sisältää toimiston nimiä, logoja tai kuvia (oman, kaverin tai kilpailijan)
  • Luovissa näytteissä ei tule kerrata kilpailutyön tekstiä.

Kuvat - muistilista

  • Voit ladata min. 2 – max. 6 luovaa näytettä

Tuomaristo tutustuu kuviin katsottuaan ensin videonäytteenne. Kuvien tulisi täydentää jo nähtyä videota ja auttaa tuomaristoa arvioimaan paremmin työnne luovia elementtejä, jotka tulivat yleisölle tutuiksi (kampanjan nettisivut, mainokset jne.).

  • Formaatti: .jpg, high-res. 15 MB max.
  • Luovat näytteet eivät saa sisältää toimiston nimiä, logoja tai kuvia (oman, kaverin tai kilpailijan)
  • Luovissa näytteissä ei tule kerrata kilpailutyön tekstiä.
  • Huom: Luovia näytteitä (videot, kuvat) saatetaan käyttää myös kisakanslian tarpeisiin ks. voittajatyöt.

Effie Finland juhlii tuloksellista markkinointia

Effie-gaala

Effie Finland -kilpailussa voittaneet tiimit palkitaan helmikuussa 2025 järjestettävässä gaalassa. Jokaisesta shortille pääseestä työstä gaalaan kutsutaan yksi toimiston ja yksi asiakkaan edustaja, tämän lisäksi gaalaan on mahdollista ostaa lippuja.

Palkinnot

Effie palkinnot jaetaan johtavalle toimistolle & asiakkaalle.

Palkinto/sertifikaatti on ostettavissa kaikille kampaan osallistuneille toimistoille tai henkilöille, jotka on mainittu tiimeissä.

Jaa: