Rehellisyys ja läpinäkyvyys palkitaan. Vajaassa kymmenessä vuodessa Kokkikartano on noussut pikkuruisesta, tuntemattomasta haastajasta valmisruokien ylivoimaisesti preferoiduimmaksi brändiksi. Tunnettuus on noussut suurten tuntumaan, myynti käy kuumana eikä katteesta tarvitse tinkiä, kun ruokaa tehdään maku edellä. Menestyksen eteen ei tarvitse edes vaihtaa markkinointiviestinnän konseptia: yhdellä ja samalla – sillä ensimmäisellä – mennään edelleen. Ruokaa tehdään niin kuin kotona. Sama inhimillisyys saa näkyä kaikessa muussakin tekemisessä.
Tältä se näyttää, kun markkinointiviestinnän oivallus lähtee tuotteesta ja muodostaa uskomattoman eheän kokonaisuuden aina luovasta strategiasta toteutuksiin. Kun taustatyö on tehty kerran hyvin, jaksaa se kantaa useamman vuoden. Tämä saumaton palapeli vaikuttaa vaikuttavuudellaan.
Tuomariston perustelut, hopea