Battery Remix22 uutuustuotelanseeraus muutti kertaheitolla koko Battery-brändimielikuvan funktionaalisesta “pärinästä” life-style statementiksi kategorian kasvua ajavien nuoren aikuisten silmissä. Sen taustalla oli Batterylle uudenlainen ja äärimmilleen viety kohderyhmäkeskeinen tapa suunnitella ja lanseerata tuote “brändi-collabona” yhdessä oman uransa come-backia valmistelevan Isac Elliotin kanssa.
Lanseeraus oli kaikilla mittareilla täysin ainutlaatuinen menestys, joka ylitti heittämällä jokaikisen sille asetetuista kaupallisista ja brändillisistä tavoitteista.
Immersiivinen ja tyylipuhdas luova suoritus, jossa kohderyhmän ymmärrys ja vaikuttajan syvällinen hyödyntäminen loistavat keskiössä. Rohkea uskominen vaikuttajaan ja sitä kautta kanavien valintaan. Kovat tulokset, jotka osoittavat pitkäkestoisuutta ja linjakasta tekemistä.
tuomariston perustelut, pronssi