Roosa nauha tarvitsi 2014 tiukassa tilanteessa uudelleenbrändäystä. Konsepti uudistettiin valitsemalla nauhalle vuosittain vaihtuva suunnittelija, joka lisäisi kiinnostusta, mahdollistaisi uudet vaihtuvat näkökulmat kampanjan teemaksi ja olisi valmis laittamaan itsensä likoon keräyksen puolesta. Roosa nauhoista tuli jälleen trendikkäitä ja suunnittelijan julkaisemisesta muodostui vuosittainen odotettu mediatapahtuma. Erilaisten suunnittelijoiden myötä kampanjan teemat ovat uudistuneet ja uudet väestöryhmät ovat kiinnostuneet Roosa nauhasta.
Nauhan suunnittelijat ja kampanjateema 2014–2018
- 2014 Minna Parikka – Yhdessä eteenpäin
- 2015 Katri Niskanen – Käsi sydämellä
- 2016 Michael Monroe – Positiivisuus on voimaa
- 2017 Duudsonit – Rohkeudelle
- 2018 Anna Puu – Meissä on voimaa