Asiakasomistajuuden ansiosta puolella suomalaisista on ylimääräinen tilipäivä kerran kuukaudessa. Tästä havainnosta syntyi Tilipäivä – konsepti, joka ryhtyi kiteyttämään asiakasomistajuuden taloudellisia hyötyjä hauskalla ja poikkeuksellisen integroidulla tavalla.
Konsepti sai suomalaiset ja varsinkin nuoret innostumaan asiakasomistajuudesta ja ymmärtämään sen taloudelliset hyödyt ennennäkemättömällä tavalla. Kaikki osuuskaupat ottivat konseptin käyttöön ja ässäläiset tekivät siitä ilmiön, joka lopulta siivitti koko S-Ryhmän brändin historialliseen nousukiitoon.
Tulevaisuuden tärkeimmän kohderyhmän puhuttelu heille räätälöidyillä viesteillä monimediallisella kampanjalla. Selkeä, hyvin integroitu ja vahva case, jossa loistava insight. Yksi sana todella voi muuttaa kaiken.
TUOMARISTON PERUSTELUT, HOPEA, ERIKOISSARJA