Effie-tuomaristoon kutsutaan suomalaisia markkinoinnin huippuammattilaisia eri toimialoilta, markkinointitoimistoista, korkeakouluista ja mediasta. Tänä vuonna tuomaristossa on 41 markkinoinnin kokenutta näkijää ja tekijää.

Effie järjestetään 42 maassa, ja kaikissa maissa noudatetaan samaa tuomarointitapaa ja ohjeita. Effie Awards -kilpailun tuomarointia ohjaa ohjausryhmä. Kaksi tuomaristoa arvioi kilpailun työt. Tuomaristoon kutsutaan sekä markkinoinnin kokeneita että nuoria ammattilaisia toimistoista ja asiakasorganisaatioista. Kisatyöt toimitetaan nimettöminä. Tämän vuoden päätuomari on Villivision Anna Lehtisalo. Ohjausryhmää johtaa Nitron Tommy Mäkinen.

Effie Awards Finland on Suomen suurin markkinoinnin tehokkuutta mittaava kilpailu, jota järjestää Marketing Finland. Pääyhteistyökumppanina toimii Sanoma Media Finland.

 

Tuomaristo 1.kierros

Anna Lehtisalo


Toimitusjohtaja, osakas

Villivisio Oy

Anna Lehtisalo on strategiseen markkinointiin ja viestintään erikoistuneen Villivision toimitusjohtaja ja osakas. Anna on toiminut useassa alan kilpailussa tuomarina niin kotimaassa kuin maailmalla, muun muassa Global Effie Best of the Bestissä. Anna toimii lisäksi hallitusammattilaisena useassa yrityksessä ja haluaa varmistaa, että markkinoinnin strategista näkemystä sekä luovan asiantuntijatyön johtamisen osaamista saadaan useampaan suomalaisen yrityksen hallitukseen.

Lisätiedot

Anna Salo


CEO

dentsu Finland

Anna on markkinointitoimisto dentsun toimitusjohtaja Suomessa. Hänellä on monipuolinen kokemus markkinointitoimistoista, liiketoiminnan ja ihmisten johtamisesta. Hän on seurannut aitiopaikalta digitaalisen ja dataohjatun markkinoinnin kehitystä viimeiset 15 vuotta ja ymmärtää vaikuttavan markkinoinnin anatomiaa. Tärkeintä Annalle omassa työssään ja tällä alalla on uuden oppiminen ja uteliaisuuden ylläpito.

Lisätiedot

Antti Iiskola


Digital & Creative Director

McCann Helsinki

Antti on (digi-)markkinoinnin pitkän linjan luova ammattilainen, jonka kädet ovat syvällä savessa. Myytyään ja tehtyään ensimmäiset nettisivut asiakkaalle vuonna 1997, Antti on työskennellyt niin TV-tuotannoissa, ohjelmoijana, opettajana kuin toimittajanakin, mutta ylivoimaisesti suurin osa hänen työvuosistaan on vietetty erilaisissa mainostoimistoissa. Median moniottelijana Antti on ”a jack of all trades, a master of none, but oftentimes better than a master of one”. Antin mielestä markkinoinnin tarkoituksena on tehdä asiakkaille rahaa. Tämän osapäivärokkarin löytää usein joko keikalta tai Millennium Falconin ohjaimista.

Lisätiedot

Heini Häyrinen


Markkinointijohtaja

Nelonen Media, Sanoma

Heini on uransa aikana istunut eri puolella markkinoinnin pöytää toimiessaan eri rooleissa niin mainostajan, toimiston kuin mediankin edustajana. Viimeiset vuodet hän on toiminut Sanomalla Nelonen Median viihdebrändien markkinoinnin vetäjänä; juuri nyt hänen työarkensa polttava haaste on tehokkuuden, tuloksellisuuden ja luovuuden samanaikainen optimointi – Effie-tuomarointi on siis hieno mahdollisuus oppia muilta!

Lisätiedot

Jenna Kuivanen


Marketing Manager

Kia Finland / Astara Auto Finland

Jenna Kuivanen toimii Kia Finlandin markkinointipäällikkönä Astara Auto Finlandin maahantuonnissa. Kia on noussut yhdeksi Suomen rekisteröidyimmistä automerkeistä ja markkinointi onkin yrityksessä isossa roolissa osana strategista päätöksentekoa. Tarkkaan mietitty brändiviestintä, datalla johdettu markkinointi, asiakaskokemuksen kehittäminen sekä tuloksellisuuden mittaaminen ovatkin Jennan tekemisen ytimessä. Hän uskoo, että tehokkaimmat kampanjat sekä parhaimmat tulokset saavutetaan tiiviillä markkinointiviestinnän, myynnin ja verkostojen yhteistyöllä.
Lisätiedot

Johanna Mäkeläinen


Markkinoinnin lehtori / Copywriter

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Johanna on kokenut digimarkkinoinnin ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden työkokemus copywriterina ja konseptisuunnittelijana sekä yritysvalmentajana. Tällä hetkellä Johanna työskentelee Haaga-Heliassa digimarkkinoinnin lehtorina, TKI-asiantuntijana sekä valmentajana. Juuri nyt Johannaa kiinnostaa erityisesti liiketoiminnan pelillistäminen, XR-teknologoiden hyödyntäminen sekä näiden kahden yhdistäminen tulevassa metaversumissa.

Lisätiedot

Johanna Sarviharju


Chief Experience Officer

Reima Oy

Diginatiivi jo interwebsin syntyajoilta, Johanna on intohimoinen asiakaskokemuksen kehittäjä. Polku on vienyt kansainvälisistä digitaalisen palvelumuotoilun toimistoista start-up maailmaan. Viime vuosina hihat on kääritty ikonisella lastenvaatevalmistajalla Reimalla Chief Experience Officer -roolissa asiakaskokemuksen, digitransformaation ja markkinoinnin vetäjänä viemässä aktiivista lapsuutta maailmalle. Johanna inspiroituu oivaltavasta ja rohkeasta elämyksen rakentamisesta – ilon kautta ja rima katossa!

Lisätiedot

Katri Laitinen


COO

Initiative Finland

Katri vetää Mediabrands Finland Oy:n mediatoimistoyksikkö Initiativea ja luotsannut sen 4 kertaa asiakkaidensa valitsemaksi Vuoden Toimistoksi. Hänellä on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus markkinointiviestinnän suunnittelusta, jossa asiakasymmärryksen hyödyntäminen kommunikaation tehokkuuden optimoinnissa on hänelle ensisijaisen tärkeää.

Lisätiedot

Laura Siltanen


Asiakkuusjohtaja

Dagmar

Markkinoinnin generalistiksi tunnustautuva Laura Siltanen innostuu kokonaisvaltaisesta, asiakasymmärrykseen pohjautuvasta markkinoinnista. Intohimo markkinointiin syttyi halusta nostaa suomalaisen markkinoinnin tasoa. Tämä missio viitoittaa Lauran työtä edelleen.

Lisätiedot

Michael Ovitz


Head of Marketing

Foodora

Olen Michael Ovitz, foodoran markkinointijohtaja. Olen työskennellyt monipuolisesti niin mediatoimistoissa, mainostoimistoissa kuin mainostajan puolella. Rakastan tarinankerrontaa, dataa ja luovuutta – onneksi markkinointi pitää sisällään näitä kaikkia.
Lisätiedot

Minna Järvenpää


CEO

N2 Creative

Olen toiminut 15 vuotta markkinointiviestinnän parissa eri toimistoissa ja mediassa. Nykyisin toimin luovassa toimistossa paitsi toimitusjohtajana myös asiakkuusjohtajana. Olen ollut onnekas päästessäni tekemään töitä vuosien varrella upeiden asiakkaiden kanssa, joiden tuloksellinen markkinointi on noteerattu paitsi yrityksen johdossa, myös alan kilpailuissa. Tuloksellisen markkinoinnin takaa löytyy vahvoja brändejä, joita on kehitetty systemaattisesti. Luova ongelmanratkaisu antaa meille eväät löytää oikeat keinot myynnin kasvattamiseen.

Lisätiedot

Niclas Kristiansson


Chief Creative Experience Officer, Partner

TBWA\Helsinki

Niclas Kristiansson on kansainvälisen uran tehnyt luova johtaja ja markkinoinnin, brändin, designin ja innovaation kentillä viihtyvä generalisti. Hän on monialaisen tiimityön spesialisti, joka vastaa TBWA\Helsingin luovasta tuotteesta ja tarjooman jatkuvasta kehittämisestä. TBWA:ta ennen hänet tunnettiin Reaktor Creativen perustajana ja vastaavana luovana johtajana.

Lisätiedot

Nina Kinnunen


Director, Sustainability, Brand and Communications

Kekkilä-BVB

Tässä vaiheessa uraansa Nina on ymmärtänyt ettei mikään ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito. Siinä samalla hän on kerännyt ymmärrystä tuloksekkaasta markkinoinnista, joka parhaimmillaan on vahvoja ja rohkeita tekoja, joissa konkretisoituvat yrityksen arvot ja jotka vahvistavat ihmisen ja yritysten välistä suhdetta. Tärkeänä opinahjona on toiminut Kesko ja sen jälkeen kasvualustoja globaaleille markkinoille tarjoava Kekkilä-BVB.

Lisätiedot

Ninna Suominen


markkinointijohtaja

Viking Line

Erittäin energinen, kunnianhimoinen ja motivoitunut tiiminvetäjä yrittäjähenkisellä asenteella, jolla on laajat markkinointi- ja myyntitaidot. Urani aikana olen työskennellyt pöydän molemmin puolin, niin myyjänä kuin palveluiden ostajana, joka antaa minulle vahvemman pohjan päätöksiin. Rakastan työskentelyä lahjakkaiden ihmisten kanssa ja myös johtamista nopeatempoisessa ympäristössä. Minua motivoi kaikkein eniten nähdä tiimini menestyvän.

Lisätiedot

Outi Lindberg


Head of Marketing Finland

Valio Oy

Outi vetää Valion kuluttajamarkkinointia ja pohtii jatkuvasti miten ruoasta ja vastuullisuudesta puhutaan kiinnostavasti. Outi on utelias kuluttajamarkkinoinnin ammattilainen, joka innostuu markkinoinnin monipuolisuudesta, jatkuvasta muutoksesta ja niistä perusteista! Parhaissa kampanjoissa tärkeä rooli on toimivalla eri tahojen yhteistyöllä, jossa haastetaan ja käydään avointa ja rikasta keskustelua.

Lisätiedot

Riku Eteläkoski


Luova johtaja

Nitro Group

Riku Eteläkoski on luova johtaja ja suunnittelija sekä turkulaishelsinkiläiseksi itsensä mieltävä kaksoiskaupunkilainen. Rikun sytyttää strategisesti aukoton luova markkinointi, joka uppoaa kansaan ja tuloksellisuudellaan ratkoo brändin liiketoiminnan ongelmia. Ei siitä haittaakaan ole, että kokonaisuus on paketoitu nättiin pakettiin. Hasan & partnersin ja Bob the Robotin koulima palkittu luova mieli vaikuttaa tänä päivänä Nitro Groupissa – luovassa hybriditoimistossa.

Lisätiedot

Ruusa Koskelainen


Markkinointi- ja digimyyntijohtaja

Finnair

Ruusa Koskelainen on Finnairin markkinoinnista ja digimyynnistä vastaava johtaja. Hänellä on monipuolinen kokemus kansainvälisistä markkinoinnin, verkkokaupan, digimyynnin, asiakasuskollisuuden ja brändin rakennuksen tehtävistä. Tuloksellinen ja mitattava, data-ohjautuva markkinointi yhdistettynä verkkokaupan ja digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseen ovat olleet Ruusan työn keskiössä. Digin rinnalla on aina kulkenut vahva asiakasymmärryksen ja brändin rakentamisen tärkeyden korostaminen. Viimeisten kolmen vuoden aikana Ruusan työarjessa on näkynyt muutos- ja kriisijohtaminen sekä liiketoiminnan sopeuttaminen jatkuvasti muuttuvia olosuhteita vastaavaksi. Markkinoinnin tekemisen ja johtamisen dynamiikka on siten saanut aivan uuden ulottuvuuden.

Lisätiedot

Santtu Kottila


CMO

Leadoo Marketing Technologies

Santtu Kottila on kotimaisen markkinointiskenen uuden aallon tekijöitä. MarkkinointiKollektiivin perustajana sekä martech-kasvuyhtiö Leadoo Marketing Technologiesin co-founderina ja markkinoinnista vastaavana johtajana tunnetuksi tullut Kottila on intohimoinen markkinoija ja markkinoinnin tärkeyden äänenkannattaja. Hänen rohkeat kannanottonsa kolumnien ja LinkedIn-postausten muodossa keräävät jatkuvasti tuhansia lukijoita – herättäen vilkasta keskustelua markkinoinnista.

Lisätiedot

Tomi Härmä


Strategiajohtaja

Oy SEK Ab

Tomi Härmä toimii luova bränditalo SEKissä strategiajohtajana ja on työskennellyt tiedolla johtamisen parissa jo 25 vuotta. Hän on intohimoinen paremman asiakasymmärryksen ja markkinoinnin tehokkuuden mittaamisen puolestapuhuja. Hän innostuu erityisesti markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä pohjautuen asiakasdatalla tai markkinatutkimuksella tuotettuun segmentointiin tai analyyseihin. Aiemmin hän on työskennellyt Dagmarissa vauhdittamassa ekonometrisen mallinnuksen liiketoimintaa ja kehittämässä ROMIn mittaamista monille suomalaisille markkinoijille.

Lisätiedot

Tommi Kortesniemi


Luova johtaja, partner

Sherpa

Tommi Kortesniemi on yksi Sherpan perustajista, yrityksen osakas ja luova johtaja. Hänellä on 20 vuoden kokemus luovan markkinoinnin suunnittelusta, johtamisesta sekä käytännön tekemisestä. Tommi uskoo brändien voimaan ja niiden johdonmukainen rakentaminen ja suunnittelu on hänen intohimonsa. Markkinointialan kilpailut ovat tulleet hänelle tutuksi vuosien varrella ja hänen CV:stä löytyy esimerkiksi Grand-, Gold- ja Silver Effie.

Lisätiedot

Tuomaristo 2.kierros

Anna Lehtisalo


Toimitusjohtaja, osakas

Villivisio Oy

Anna Lehtisalo on strategiseen markkinointiin ja viestintään erikoistuneen Villivision toimitusjohtaja ja osakas. Anna on toiminut useassa alan kilpailussa tuomarina niin kotimaassa kuin maailmalla, muun muassa Global Effie Best of the Bestissä. Anna toimii lisäksi hallitusammattilaisena useassa yrityksessä ja haluaa varmistaa, että markkinoinnin strategista näkemystä sekä luovan asiantuntijatyön johtamisen osaamista saadaan useampaan suomalaisen yrityksen hallitukseen.

Lisätiedot

Antti Kaihlanen


CEO & Co-Founder

Foppa Oy

Markkinoinnin kasvurahoittaja Foppa Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, jonka pakkomielteenä on myynnin ja kannattavuuden kasvattaminen markkinoinnin avulla. Pitkä ja monipuolinen kokemus markkinoinnin strategisesta suunnittelusta aina datasta ja analytiikasta asiakasymmärrykseen, kanava- ja kommunikaatiostrategioihin sekä mainonnan ostamiseen ja markkinointibudjettien rahoittamiseen.

Lisätiedot

Elisa Konttinen


Senior Creative / Creative Lead

Reaktor Creative

Elisa toimii luovana suunnittelijana ja AD:na Reaktor Creativella. Palkitsevimmat työt syntyvät hänestä silloin, kun saa yhdistettyä vähintään kaksi mielenkiintonsa kohdetta samaan pakettiin: vaikuttavuuden, visuaalisuuden, huumorin sekä parhaassa tapauksessa myös hyvän tekemisen.

Lisätiedot

Elli Tuominen


Executive Strategy Director

Kurio, Part of Samy Alliance

Kurion strategiajohtajana työskentelevä Elli on pitkän linjan digitaalisen ja sosiaalisen media markkinoinnin ammattilainen. Elli on toiminut lukuisissa kansainvälisissä tuomarisoissa kuten Eurobestissä, Dubai Lynxi:ssä, Cannes Lions Young Creative:ssa, AdProfitissa ja Vuoden Huipuissa.

Lisätiedot

Erno Reinikainen


Suunnittelija

Erma&Reinikainen

Erno Reinikainen on luovan alan moniosaaja, joka on toiminut uransa aikana mm. TBWA\Helsingin vastaavana luovana johtajana. Suomen arvostetuimpien brändien kanssa työskennelleen Reinikaisen palkintokaappiin on kertynyt lukuisia tunnustuksia mainosalan kotimaisista ja kansainvälisistä kilpailuista. Näistä mieluisana onnistumisena mainittakoon Helsingin Sanomille suunniteltu The Land of Free Press -kampanja, joka palkittiin sekä mainosväelle tutulla Cannesin leijonalla että vuoden journalistisena tekona. Suunnittelijan roolissa viihtyvä Reinikainen jättäytyi vuoden 2022 kesällä pois luovan johtajan pestistään ryhtyäkseen yrittäjäksi, ja on nykyään suunnittelupari Erma&Reinikaisen toinen puolisko.

Lisätiedot

Hanne Kataja


Director, K Brand and Common Marketing

K-ryhmä

Hanne Katajalla on vahva kokemus suuryritysten brändin ja markkinoinnin johtamisesta niin teollisuuden kuin kuluttajabrändien parissa. Parhaimmillaan markkinointi kehittää asiakkaiden arkikokemuksen brändistä merkityksellisemmäksi oivaltavien näkökulmien ja tekojen kautta. Isonkin yrityksen tulee olla ihmisenkokoinen ja innostaa viesteillään kaikki sidosryhmänsä niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Ja myös vaikeinakin aikoina.

Lisätiedot

Henna Niiranen


Chief Business Officer

Vincit

Henna Niiranen on pitkän linjan B2B-markkinoija, joka on tehnyt siirtymän bisneksen johtamiseen. Henna vastaa nyt Vincitin jatkuvien palveluiden liiketoiminnasta ja on johtoryhmän jäsen. Ennen Vincitin pestiä Henna toimi Tietoevryn Suomen markkinointijohtajana. Markkinoinnissa Hennaa puhuttelee tarkoituksenmukaisuus, osallistaminen ja yhteisöjen rakentaminen. Johtamisessa Henna uskoo tiimityöhön ja yhteisöohjautuvuuteen.

Lisätiedot

Juuso Kalliala


Creative Lead

SOK

Parikymmentä vuotta eri mainostoimistoissa sunnittelijana vaihtui vuonna 2020 SOKin Creative Leadiksi. Toisin kuin sukulaiseni sinnikkäästi kuvittelevat, en ole töissä S-marketissa, vaan hion luovuutta veitsenteräväksi aseeksi brändeillemme.

Lisätiedot

Karolus Viitala


Liiketoimintajohtaja, yksityisasiakkaat ja markkinointi

Mehiläinen

Karolus vastaa Mehiläisen yksityisten terveyspalveluiden itsemaksavien asiakkaiden liiketoiminnasta sekä konsernin markkinoinnista. Ennen Mehiläistä Karolus on työskennellyt Bob the Robotilla, McKinseylla ja Dagmarilla.

Lisätiedot

Kari Tervonen


Director, Insight & Foresight

Omnicom Media Group

Suunnanmuutos- ja markkinamahdollisuuksien tunnistaja. Myynnin kehityksen kääntämiset laskusta reippaaseen nousuun ovat suosikkitöitä. Keinoina on käytössä koko paletti kärkituotteiden muokkaamisesta hinnoitteluun, myynnin kärkiviesteistä brändipositioon. Innostava numeroniilo. Epälineaaristen kasvumahdollisuuksien näkeminen ja luova päättely numeroista ovat Karin eritysvahvuuksia.

Lisätiedot

Leena Koskinen


Head of Marketing

Sanoma Media Finland

Leena on työskennellyt markkinoinnin parissa viimeiset 25 vuotta. Kokemusta on kertynyt sekä kansainvälisten että kotimaisten brändien parissa mainostajan puolelta, mediatoimistosta ja viimeiset kuukaudet Head of Marketing roolissa Sanoma Media Finlandilla. Leenan intohimona on menestyksekäs brändien rakentaminen ja luovat ratkaisut liiketoiminnan kasvun ajurina.

Lisätiedot

Petra Sievinen


Markkinointi- ja viestintäjohtaja

Gofore Oyj

Petra Sievinen on Goforen markkinointi- ja viestintäjohtaja ja johtoryhmän jäsen, ja tässä roolissaan hän haluaa tukea yrityksen kasvustrategiaa ja vahvistaa sen tunnettuutta digitalisaation asiantuntijana, houkuttelevana työnantajana ja sijoituskohteena. Petran mielestä viestintä on johtamisen tärkein työkalu. Muita häntä innostavia teemoja ovat yrityskulttuuri, vastuullisuus ja sijoittaminen. Petralla on yli 20 vuoden kokemus IT-alalta myynnissä, markkinoinnissa ja viestinnässä, kaiken kokoisissa yrityksissä startupista kansainväliseen korporaatioon.

Lisätiedot

Rasmus Snabb


Global Creative Content Director, Fiskars

Fiskars Group

Rasmuksella on 20 vuoden taustaa Suomalaisessa designkentässä toimistoista kuten Werklig, Aivan, Inc ja Miltton. Tällä hetkellä hän toimii Fiskars brändin globaalina luovana johtajana. Rasmuksen erityisosaaminen on luovuuden ja muotoilun hyödyntäminen strategisesti liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Lisätiedot

Riku Vassinen


Toimitusjohtaja

hasan & partners

hasan & partnersin toimitusjohtaja. Kohta 20 vuoden mainosura Euroopassa, Aasiassa ja Afrikassa. Kirjoittanut kolme kirjaa, viimeisimpänä keväällä ilmestynyt ”Viherpesuopas”. Voittanut 7 Effieta niin Suomessa kuin Singaporessa (2 Grand Prix, 2 Gold, 2 Silver, 1 Bronze). Tehokas myös esittelytekstissään.

Lisätiedot

Roope Ruotsalainen


CEO, Partner

Frankly Partners

Roope muotoilee organisaatioista ja brändeistä ihmisille relevantimpia. Hän on auttanut menestyksekkäästi erityisiä suuria ja keskisuuria finanssialan, kaupan ja teollisuuden yhtiöitä uudistumaan ja tunnistamaan piilossa lymynneitä kasvumahdollisuuksia.

Lisätiedot

Sami Korjus


Copywriter

Folk Finland

Kehä kolmosen ulkopuolella asuva suunnittelija, joka uskoo johdonmukaiseen brändin rakentamiseen ja yhteistyön voimaan. Hyvänä esimerkkinä Lidlin tiimissä vietetyt 13 vuotta.

Lisätiedot

Samuli Salokangas


Head of Marvelous

Mediabrands Finland Oy

Mainonnan ja markkinoinnin moniottelija 25-vuoden kokemuksella. Toiminut luovana suunnittelijana, strategina, plannerina, toimittajana ja nykyisin Mediabrandsin luova johtaja sekä pohjoismaisen Marvelous-mainostoimiston Suomen yksikön vetäjä.

Lisätiedot

Sanna-Katriina Asikainen


professori (markkinointi)

Aalto-yliopisto, Kauppakorkeakoulu

Professori Sanna-Katriina Asikainen (Sanna Sundqvist) on koulutukseltaan tekniikan tohtori ja tällä hetkellä hän on markkinoinnin professori sekä laitosjohtaja Aalto yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin laitoksella. Hän on toiminut aiemmin kansainvälisen markkinoinnin professorina LUT-yliopistossa (2002–2020) sekä vierailevana tutkijana mm:ssa SCANCOR:ssa Stanfordissa. Asikaisen tutkimusosaamisen keskiössä ovat strateginen markkinointi, kansainvälinen yrittäjyys ja liiketoiminta sekä erilaiset päätöksentekoon liittyvät aspektit, kuten kuluttajien valintapäätökset tai yritysjohtajien päätöksenteon vinoumat.

Lisätiedot

Santtu Parkkonen


CEO & Partner Mellakka Helsinki, COB Mellakka Management, Mellakka Events ja Mellakka Advisor

Mellakka Helsinki / Mellakka-konserni

Digiorientoitunut markkinointiviestinnän hybridi, joka on valokuvannut, kirjoittanut, tuottanut, viestinyt, konsultoinut ja kehittänyt. Kasvavan Mellakka-konsernin vetäjä ja strategi. Erikoistunut viestien kiteytykseen, maineen rakentamiseen ja sen pelastamiseen. Tietää, että hyvä tarina myy aina.

Lisätiedot

Suvituuli Tuukkanen


Markkinointi- ja viestintäjohtaja

Verkkokauppa.com

Suvituuli Tuukkanen on kokenut brändi- ja markkinointiasiantuntija, joka näkee markkinoinnin keskeisenä liiketoiminnan ajurina ja organisaation asiakaslähtöisyyden edistäjänä. Suvituulen ote markkinointiin on kokonaisvaltainen ja häntä innostaa erityisesti asiakaskokemuksen kehittäminen sekä data- ja asiakasohjautuvuuden parantaminen. Ennen uraansa Veikkauksessa Suvituuli toimi yli 15 vuoden ajan asiakkuus- ja strategiajohdon tehtävissä Suomen johtavissa media- ja mainostoimistoissa.

Lisätiedot

Tuukka Paikkari


Creative Director

Bob the Robot

Parhaat tulokset syntyvät aidossa yhteistyössä, kun kaikki osapuolet suuntaavat voimansa samaan paikkaan ja luottavat toistensa ammattitaitoon. Näin uskoo yli kymmenen vuotta Suomen suurimpien kuluttajabrändien parissa työskennellyt Tuukka Paikkari. Luovana johtajana Bob the Robotilla toimiva Tuukka jaksaa edelleen innostua lapsenomaisesti työn eteen tuomista haasteista ja mahdollisuuksista.

Lisätiedot

Jaa: