Euro Effiessä vietettiin historiallista iltaa. Suomeen napattiin peräti kolme palkintoa. Onnittelemme lämpimästi kaikkia voittajia.
Alepa korttelitoive
Tuplavoittoa pääsevät juhlimaan SOK, Carat Finland, Alepa, Accenture Finland, Wörks, TBWA/Helsinki, Boutique. Kultaa tuli Business & Marketing Solutions -kategoriassa ja Pronssia Best-of-Best Services -kategoriassa Alepa korttelitoiveella.
Alepa meni hienosti korttelitoiveella lähikauppa-ideologian ytimeen. Kun asiakkaat saavat tehdä Alepastaan itsensä näköisen, on selvää, että he palkitsevat sen uskollisuudella ja ostokerroilla.. Korttelitoiveen koko ketju teknologiasta logistiikkaan ja markkinoinnista kauppaan on toteutettu viimeisen päälle hienosti. Tutustu caseen Effie Finlandin sivuilla.
The Land of Free Press
Kultaa mediaidea-sarjasta tuo kotiin TBWA\Helsinki, Clear Channel FI, JCDecaux & HS – Helsingin Sanomat työllä The Land of Free Press.
Kampanja sai Helsingissä vierailleen lehdistön sekaisin ja keräsi yli 2 600 mediaosumaa 56 maassa saavuttaen yli 1,25 miljardia näyttökertaa ja ylittäen sekä sille asetetut brändilliset että myynnilliset tavoitteet. Se toimi myös sytykkeenä yhä kasvavalle kansainväliselle liikkeelle lehdistönvapauden puolesta.
Koko kampanja vietiin ideasta tuotantoon alle 2,5 viikossa. Se osoitti jälleen, miten reagointinopeus ja kirkas idea ovat erinomaiset askelmerkit tulokselliseen kampanjaan. Tutustu caseen Effie Finlandin sivuilla.