Mehiläisen Elämä tehtävä tuo keskiöön Mehiläisen työntekijät, mehiläiset, ja heidän arvokkaan työnsä. Läpi vuosien mehiläisiä on ohjannut yksi yksinkertainen asia – elämä. Hauras tai vahva. Epäreilu tai onnekas. Alkava tai jo hiipuva. Aina kuitenkin arvokas ja ainutlaatuinen. Sadassa vuodessa maailma on muuttunut, mutta asenne ei. Siksi tänäänkään parasta hoitoa suomalaisille ei tarjoa yritys vaan ihmiset, joilla on elämä tehtävänä.
Omat työntekijät ovat parhaita brändilähettiläitä, joiden sitoutuminen työhön tekee koko brändistä vahvemman ja tuotteista sekä palveluista laadukkaampia. Loistava strategia, jota toteutettiin systemaattisesti. Hienot tulokset erittäin haastavassa kategoriassa.
tuomariston perustelut, kunniamaininta, erikoissarja