Effie-tuomaristoon kutsutaan suomalaisia markkinoinnin huippuammattilaisia eri toimialoilta, markkinointitoimistoista, korkeakouluista ja mediasta.

Effie järjestetään 42 maassa, ja kaikissa maissa noudatetaan samaa tuomarointitapaa ja ohjeita. Effie Awards -kilpailun tuomarointia ohjaa ohjausryhmä. Kaksi tuomaristoa arvioi kilpailun työt. Tuomaristoon kutsutaan sekä markkinoinnin kokeneita että nuoria ammattilaisia toimistoista ja asiakasorganisaatioista. Kisatyöt toimitetaan nimettöminä. Tämän vuoden päätuomari on Koneen Annika Payn. Ohjausryhmää johtaa SEKin Suvi Lähde.

Effie Awards Finland on Suomen suurin markkinoinnin tehokkuutta mittaava kilpailu, jota järjestää Marketing Finland. Pääyhteistyökumppanina toimii Sanoma Media Finland.

Tuomaristo 1.kierros

Annika Payn


Global Head of Brand Experience

KONE

Yli kahden vuosikymmenen kokemuksella sekä toimistopuolella että sisäisissä brändin ja markkinoinnin johtotehtävissä Annika arvostaa luovuutta ja vaikuttavia brändikohtaamisia, jotka edistävät liiketoiminnan kasvua ja arvoa. Työskenneltyään 12 vuotta Aasiassa suurten monikansallisten yritysten palveluksessa, hän palasi kotimaahansa Suomeen johtamaan KONE-brändiä maailmanlaajuisesti. Annika on myös kokenut julkinen puhuja ja kouluttaja, joka sitouttaa yleisöjä brändiarvon tärkeydestä.

Lisätiedot

Jan Bonnevier


Nordic Strategic Marketing Lead

Nordea

Jan johtaa Nordealla strategista markkinointia. Yli 20 vuoden kokemuksella tuloksellisesta markkinoinnista, brändin rakentamisesta ja luovan työn johtamisesta Suomessa ja kansainvälisesti, Jan on auttanut yrityksiä, kuten Rovio, Nokia ja Nordea, saavuttamaan markkinoilla johtavan aseman.

Lisätiedot

Sara Filppula


Head of Total Audio Marketing

Nelonen Media

Vastaan NelonenMedian audiokokonaisuuden, eli NelonenMedia Liven, radioiden, Kaiku-levy-yhtiön ja Suplan tuloksellisesta markkinoinnista. Minulla on pitkä tausta erityisesti digitaalisen markkinoinnin parista esimerkiksi suoratoistopalvelu C Moren parissa MTV:llä, Woltilla, Veikkauksella ja Dagmarilla. Innostun jatkuvasta kehittämisestä, tarkasta analytiikasta ja markkinoinnin jatkuvasta evoluutiosta, jossa päivät eivät ikinä ole samanlaisia ja oma osaaminen ei ikinä ole valmis.

Lisätiedot

Joni Helminen


Chief Marketing Officer

Barona

Joni Helminen toimii markkinointijohtajana Baronalla, joka on yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelu- ja työelämäyhtiöistä. 10 vuoden kokemuksella markkinoinnista hän johtaa nyt yli 20 hengen markkinointi- ja viestintätiimiä, joka kattaa brändin, B2B:n, B2C:n ja viestinnän. Ennen Baronaa hän työskenteli OMD Finlandilla performance-johtajana ja ohjelmallisen mainonnan tiimin vetäjänä, ajamassa datalähtöistä markkinoinnin tehokkuutta asiakkaille mm. verkkokaupan, vakuutus-, operaattori- ja autoteollisuuden aloilla. Baronalla Joni on johtanut kattavia brändi- ja digitaalisen muutoksen projekteja sekä kehittänyt mittaristoa ja kulttuuria, jolla brändi ja markkinointitoimenpiteet saadaan yhdistettyä liiketoimintatuloksiin perinteisesti myyntipainotteisessa organisaatiossa ja alalla. Joni uskoo, että menestyvä markkinointistrategia vaatii sekä tiukkaa data-arkkitehtuuria, asiakasymmärrystä ja teknologian integrointia skaalautuvan kasvun ajamiseksi että luovaa rohkeutta ja innovatiivisen luovan työn ja mediastrategian voimaa, joka mahdollistaa lopulta kannattavan liiketoiminnan kasvun.

Lisätiedot

Joonas Hokka


Strategy Director

IVALO Creative Agency

Joonas on palkittu strategi ja moderni generalisti, joka yhdistää liiketoiminnan tavoitteet, kulttuurisen ymmärryksen ja luovan ajattelun. Hän uskoo vahvoihin insighteihin ja niistä johdettuun toimintaan – luovaan ongelmanratkaisuun, joka vie brändejä eteenpäin. Hän on auttanut lukuisia suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä löytämään paikkansa markkinoilla rakentamalla positiointeja, uusia kasvumalleja ja kokonaisvaltaisia brändikokemuksia. IVALOssa hän vastaa strategisesta kehittämisestä sekä asiakkaiden liiketoiminnan kasvua tukevien ajattelumallien ja toimintatapojen rakentamisesta.

Lisätiedot

Hanna Huuskonen


Brand Manager

Haaga-Helia

Hanna Huuskonen työskentelee Haaga-Heliassa Brand Managerina ja vastaa korkeakoulun markkinoinnista. Hänellä on vahva tausta sisällöntuotannosta ja luovilta aloilta, ja hän on tottunut tiimipelaaja, jalkapallokentällä ja sen ulkopuolella.

Hanna uskoo, että korkeakoulumaailmassa menestys syntyy kyvystä uudistua. Koulutusala elää jatkuvassa muutoksessa, ja opiskelijat ovat aina uuden edessä, siksi myös korkeakoulun täytyy pysyä liikkeessä ja rohkeasti ajan hermolla.

Hanna nauttii kampanjoista, jotka herättävät tunteita ja tekevät tulosta. Hän innostuu helposti uusista ideoista ja arvostaa rohkeutta, yhteistyötä ja tekemisen meininkiä. Hannan mielestä markkinointi on parhaimmillaan silloin, kun se saa ihmiset liikkeelle ja vie pallon maaliin.

Lisätiedot

Tommi-Juhani Jokinen


Client Service Director

Kurio, part of SAMY

Tommi-Juhani vannoo kaupallisesti vaikuttavan markkinoinnin nimeen. Kurio/SAMY:n asiakkuuksista vastaava johtaja, sydämeltään strategina ja mieleltään luovuuden ja liiketoiminnan tulkki. Toistakymmentä vuotta markkinointikokemusta strategin roolista aina pörssiyhtiön markkinointijohtajaksi ovat rakentaneet TJ:lle työkalupakin, jolla luodaan yrityksille ja brändeille kaupallista menestystä markkinoinnin keinoin.

Lisätiedot

Teppo Juuvinmaa


Asiakkuusjohtaja

Folk Finland Oy

Asiakkuusjohtaja, joka luottaa perusasioihin. Tuotteen laatuun, erinomaiseen brändistrategiaan ja luovien ratkaisuiden voimaan. Myynnin ja markkinoinnin johtamisen tapaan. Johdonmukaiseen markkinoinnin kulttuuriin ja pitkäjänteiseen tavoiteasetantaan.

Lisätiedot

Antti Kaarto


Creative

hasan & partners

Suunnittelija, joka kääntää toimintamallit ja näkökulman päälaelleen – rohkeasti, leikkisästi ja odottamattomasti. Rakennan tarinoita ja konsepteja, jotka tarttuvat tunteisiin ja jäävät mieleen. Uskon, että parhaat ideat syntyvät siellä, missä luovuus ja data kohtaavat. Työssäni etsin aina sen yllättävän kulman, joka herättää ideat henkiin nauramaan ja menestymään. Silloin syntyy jotain odottamatonta, joka puhuttelee sekä liiketoimintaa että käyttäjää.

Lisätiedot

Heidi Kananen


CEO

Valve Branding Oy

Heidi Kananen (KTM, YTM) on Valve Brandingin toimitusjohtaja ja markkinointiteknologian hyödyntämisen edelläkävijä. Hän kouluttaa yrityksiä tekoälyn liiketoiminnallisessa soveltamisessa ja on kirjoittanut kirjan “Tekoäly, Bisneksen uudet työkalut”. Aiempi kokemus kaupallisena johtajana, talousjohtamisen konsulttina ja yrityssparraajana tuo hänen näkemyksiinsä vahvan liiketoimintafokuksen. Heidi tunnetaan kyvystään yhdistää strategia, data ja teknologia konkreettisiksi markkinoinnin tuloksiksi.

Lisätiedot

Ulla Koivula


Moi Mobiili Oy

Myynti- ja markkinointijohtaja

Ulla Koivulalla on 30 vuoden kokemus brändinrakennuksen, viestinnän, markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin sekä liiketoiminnan tehtävistä erilaisten tele- ja mediapalvelujen piiristä.

Koivula on lanseerannut monia menestyneitä brändejä Suomen markkinaan ja toiminut myös GTM tehtävissä mm. Ruotsin, Saksan ja Espanjan markkinoilla.

Koivula on Moi mobiilin perustajajäsen ja toimii yrityksen markkinointi- ja myyntijohtajana.

Hän julisti jo vuonna 2015, että Moi tullaan rakentamaan rakkaudella ja datalla asiakas keskiössä. Vuosia tämän jälkeen, muutkin ovat alkaneet puhumaan tunteesta ja datasta brändinrakennuksessa.

Koivula on innokas oppimaan uutta ja yhdistää luovuuden ja tunteen dataan sekä pyrkii aina luomaan erottuvaa markkinointia. She takes no shit.

Lisätiedot

Anu Koskinen


Brändi- ja markkinointipäällikkö

HSL

HSL:n brändin ja markkinoinnin mahdollistaja, joka uskoo, että vahva brändi syntyy asiakasarvon lunastamisesta ja sen ympärille rakennetusta tunteellisesta tarinasta. Uskon voimaannuttaviin kohtaamisiin ja oivalluttaviin toteutuksiin, jotka jättävät jäljen.

Yli 20 vuoden kokemus markkinointiviestinnän monipuolisista tehtävistä on opettanut, että parhaat ideat syntyvät ihmisten ja liiketoiminnan yhteisestä ymmärryksestä. Uskon merkitykselliseen kasvuun – ja siihen, että se, miten asiat ovat nyt, ei määritä sitä, miten ne voisivat olla.

Lisätiedot

Outi Lindberg


Head of Marketing

Oriola

Outi Lindberg on kokenut markkinoinnin ja brändinrakentamisen ammattilainen, joka innostuu luovuudesta ja datasta. Hän johtaa markkinointia Oriolalla Suomessa ja Ruotsissa. Aikaisemmin hän työskenteli Valiolla erilaisissa markkinoinnin rooleissa. Outi uskoo, että tehokas markkinointi syntyy yhteistyössä oivalluksesta, rohkeudesta, johdonmukaisesta tekemisestä ja mitattavista tuloksista.

Lisätiedot

Mari Mineo


Business Director

N2 Creative Oy

Mari on lähes 20 vuoden kokemuksen omaava markkinointiviestinnän ja liiketoimintajohdon ammattilainen, joka on toiminut viimeisimmät vuodet N2 Creativella asiakkuus- ja liiketoimintajohtajana. Hän on erikoistunut brändin strategiseen johtamiseen, digitaaliseen markkinointiin ja vaikuttavaan viestintään, auttaen asiakkaita kasvamaan ja menestymään tuloksellisen markkinoinnin keinoin.

Lisätiedot

Marika Orkamo


Vice President Consumer Marketing

Elisa

Lisätiedot

Markus Rauramo


Account Director

Virta UM / IPG Mediabrands

Yli 20 vuoden kokemuksen media- ja markkinointialasta omaava tekijä, joka toiminut mediatoimistoissa, mediassa, mainostoimistoissa, sekä asiakkaan puolella. Erikoisosaamisalueena strateginen suunnittelu, luova konseptointi, sekä populaarikulttuurin ilmiöiden hyödyntäminen osana luovaa suunnittelua. Toiminut aiemmin mm. Weekend Festivalin brändijohtajana.

Lisätiedot

Taimi Renvall


Vice president Global brand management

Valio Oy

Taimi Renvall is an experienced marketing and brand leader with a strong focus on driving growth through the power of brands. She leads a team responsible for Valio’s global brand portfolio, brand marketing and design, combining creative excellence with strong commercial thinking. Taimi has extensive experience in commercial and brand strategy, building both established and emerging brands, particularly within the FMCG sector. Her approach is strategic and analytical — always aimed at creating marketing that delivers real business impact. As an Effie juror, Taimi brings a strong strategic lens, a deep understanding of marketing effectiveness, and a passion for growth-driven brand building.

Lisätiedot

Anne Repo


Marketing Director, Chocolate & Snacking

Fazer Makeiset

Toimin markkinointijohtajana Fazer Makeisilla, jossa työskentelen ikonisten suomalaisten ja pohjoismaisten suklaabrändien parissa. Minulla on lähes kahden vuosikymmenen kokemus FMCG-toimialasta Pohjoismaissa. Uskon, että yrityksen kasvu syntyy asiakkaiden ymmärtämisestä, luovuudesta ja rohkeudesta uudistua. Markkinointijohtajana intohimoni on rakentaa brändejä ja kokemuksia, jotka inspiroivat, erottuvat ja vievät yrityksen strategiaa eteenpäin.

Lisätiedot

Roope Sandberg


Senior Creative

Nitro

Roope Sandberg on porilainen Art Director, joka on työskennellyt markkinointiviestinnän parissa yli 15 vuotta eri toimistoissa. Kokemus näkyy kypsyytenä, nuoruus kunnianhimona ja porilaisuus suoruutena. Roopen töitä on noteerattu Cannes Lionsissa, Vuoden Huipuissa, Grand Onessa sekä tässä tuloksellisuutta mittaavassa Effiessä. Vuoden Huipuissa Roope palkittiin Vuoden Juniorina vuonna 2023.

Lisätiedot

Tuomaristo 2.kierros

Annika Payn


Global Head of Brand Experience

KONE

Yli kahden vuosikymmenen kokemuksella sekä toimistopuolella että sisäisissä brändin ja markkinoinnin johtotehtävissä Annika arvostaa luovuutta ja vaikuttavia brändikohtaamisia, jotka edistävät liiketoiminnan kasvua ja arvoa. Työskenneltyään 12 vuotta Aasiassa suurten monikansallisten yritysten palveluksessa, hän palasi kotimaahansa Suomeen johtamaan KONE-brändiä maailmanlaajuisesti. Annika on myös kokenut julkinen puhuja ja kouluttaja, joka sitouttaa yleisöjä brändiarvon tärkeydestä.

Lisätiedot

Jesse Holopainen


Brand & Growth Strategist

SEK

Brändi on yrityksen elävä pääoma, joka rakentuu kulttuurisessa flow’ssa asiakkaiden kokemasta merkityksestä ja yrityksen tarkoituksesta, luoden liiketoiminta-arvoa. Käytännön kokemukseni brändipääoman arvioinnin viitekehyksistä (ISO & BAV) osana strategiatyötä on syventänyt ymmärrystäni siitä, miten pitkäjänteinen brändin rakentaminen ja aineettoman pääoman johtaminen luovat yrityksen kestävää kasvua ja kilpailuetua.

Olen toiminut konsulttina ja in-house-asiantuntijana suomalaisille sekä kansainvälisille yrityksille, auttaen organisaatiota rakentamaan konsepteja, sekä kasvustrategioita, jotka yhdistävät liiketoimintatavoitteet, asiakaslähtöisyyden ja brändin kehityksen tuomat mahdollisuudet – sekä ollut mukana käynnistämässä D2C- ja SaaS-liiketoimintoja.

Uskon vahvasti, että brändi on yrityksen arvokkain omaisuuserä – strategisesti ja systemaattisesti johdettuna sekä kunnianhimoisella luovuudella siitä tulee yrityksen kestävin kasvun ja arvonluonnin moottori.

Lisätiedot

Christoffer Hultin


Toimitusjohtaja

Kantar Finland Oy

  • Strateginen johtaja kansainvälisessä markkinoinnissa, viestinnässä ja mediassa, joka varmistaa kilpailuetuja mainostajille.
  • Sarjayrittäjä, jolla on johtamiskokemusta ja joka rakastaa datan, teknologian, asiakaskokemuksen ja pitkän aikavälin kestävyyden yhdistämistä.
  • Kokenut Effie Awards tuomari Effie Awards Europe- ja Effie Global Best of the Best -kilpailuissa.
  • Tanskalainen.
Lisätiedot

Jenni Ihatsu


VP, Brand and Marketing

Posti

Postin brändi- ja markkinointijohtaja. Ennen logistiikka-alaa työskentelin kuluttajabrändien parissa matkailualalla. Uskon brändin kehityksen sekä markkinoinnin voimaan liiketoiminnan kasvun ajurina ja nautin datan, luovuuden ja asiakaskokemuksen yhdistämisestä tuloksellisiksi kokonaisuuksiksi. Minua inspiroivat brändit, jotka uskaltavat uudistua ja haastaa oman kategoriansa rajoja, muuttaen tekemisellään asiakaskäyttäytymistä. Effie-tuomarina etsin strategisia oivalluksia, jotka osoittavat, että hyvä asiakasymmärrys sekä datan käyttö, yhdistettynä luovuuteen tuottavat mitattavaa liiketoimintavaikutusta.

Lisätiedot

Juuso Kalliala


Creative Lead

SOK

Juuso Kalliala on pitkän linjan markkinointiviestinnän ammattilainen, joka on toiminut 20 vuotta suunnittelijana eri mainostoimistoissa ja viimeiset viisi vuotta S-ryhmässä Creative Leadina. Juuso on intohimoinen (brändi)tarinankertoja, joka uskoo, että niin yksilön kuin ihmiskunnankin kohtalo on kietoutunut ja kietoutuu tarinoiden ympärille.

Lisätiedot

Juuso Kemi


CEO

Make it Simple

Juuso Kemi on Make it Simplen luova toimitusjohtaja, joka on johdattanut toimistonsa vuoden 2023 Suomen luovimmaksi mainostoimistoksi palkinnoilla mitattuna. Intohimoinen luovan työn rakastaja on rakentanut brändejä ja suunnitellut poikkeuksellista markkinointia jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan – suurimpana hittinään Porin kaupungille toteutettu Porisuhdeneuvoja-kampanja. Effiessä häntä kiinnostavat erityisesti yksinkertaiset, erottuvat ja tehokkaat kampanjat, jotka nostattavat myös sopivasti mainoskateutta pintaan.

Lisätiedot

Tommi Kortesniemi


Luova johtaja

Sherpa

Tommi Kortesniemi on yksi Sherpan perustajista, yrityksen osakas ja luova johtaja. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus luovan markkinoinnin suunnittelusta, johtamisesta sekä käytännön tekemisestä. Markkinointialan kilpailut ovat tulleet hänelle tutuksi vuosien varrella ja hänen CV:stä löytyy esimerkiksi Grand-, Gold- ja Silver Effie.

Lisätiedot

Leena Koskinen


Director, B2B Marketing

Sanoma Media Finland

Leena on työskennellyt markkinoinnin parissa viimeiset 25 vuotta. Kokemusta on kertynyt sekä kansainvälisten että kotimaisten brändien parissa mainostajan puolelta ja mediatoimistosta. Leenan intohimona on menestyksekäs brändien rakentaminen ja luovat ratkaisut liiketoiminnan kasvun ajurina.

Lisätiedot

Aapo Kuortti


Creative Strategist

TBWA\Helsinki

Aapo Kuortti työskentelee TBWA\Helsingissä luovana strategina. Hän keskittyy työssään erityisesti siihen, että luovuudella ratkotaan oikeita ongelmia. Jokasyksyinen Effie tuo mieleen ristiriitaisia tunteita: päällimmäisinä innostus ja lomaketuska. Jos joku luki tämän kuvauksen loppuun asti, niin laita viesti ja tarjoan lounaan.
Lisätiedot

Lauri Kutila


Head of Brand and Communications

Verkkokauppa.com

Lauri Kutila on pitkän linjan tekijä Verkkokauppa.comissa, missä hän vastaa brändistä ja viestinnästä. Ammatillisena intohimona on kirkas, nokkela ja vaikuttava markkinointiviestintä. Laurin työssä yhdistyvät strateginen ajattelu, luova ilmaisu ja uteliaisuus maailmaa sekä ilmiöitä kohtaan. Hän uskoo, että nerokkaat mainokset näyttäytyvät jälkikäteen itsestään selviltä. Niistä jää mieleen paitsi idea myös brändi sen takana.

Lisätiedot

Santtu Parkkonen


Chair of the Board / Mellakka Helsinki, Mellakka Events ja Mellakka Management

Mellakka-konserni

Brändilähtöisen, monikanavaisen markkinointiviestinnän strateginen asiantuntija. Kokenut vetämään moniulotteisia viestintä- ja markkinointihankkeita sekä paljon julkisuutta saaneita kriisiviestintätilanteita. Vankka kokemus näkyvyyden rakentamisesta ja maineen hallitsemisesta.

Lisätiedot

Jyrki Poutanen


Co-founder / Chief Creative Officer

United Imaginations

Jyrki Poutanen on yksi United Imaginationsin perustajista ja yrityksen vastaava luova johtaja.Yli 20 vuoden urallaan hän on auttanut yrityksiä, järjestöjä ja julkisen sektorin toimijoita rakentamaan merkitystä ja erottumaan muutoksen keskellä strategian, viestinnän ja muotoilun keinoin.

Jyrki ja hänen johtamansa tiimit ovat voittaneet kymmenen Cannes Lions -palkintoa ja useita muita tunnustuksia luovan alan arvostetuimmista kilpailuista – niin Suomessa kuin maailmalla. Vuonna 2021 yhdysvaltalainen Adweek lehti nimesi Jyrkin yhdeksi maailman 100 luovimmasta ihmisestä.

Ennen United Imaginationsin perustamista Jyrki työskenteli luovana ja johtavissa rooleissa muun muassa Accenturella, Taivas Ogilvyllä, McCannilla ja TBWA:lla.

Lisätiedot

Anne Rantanen


Markkinointijohtaja

Silmäasema

Anne Rantanen on markkinoinnin ja brändinrakentamisen ammattilainen, joka johtaa Silmäaseman markkinointia, viestintää ja digitaalisia palveluita. Hänellä on vahva tausta strategisessa markkinoinnissa, tuloksellisessa brändinrakennuksessa ja asiakaslähtöisessä kehittämisessä. Hänen aikanaan Silmäasema on tuplannut liikevaihtonsa ja kasvanut markkinajohtajaksi. Annea inspiroi luovuus, yhteistyö ja brändin voima liiketoiminnan kasvun ajurina.

Lisätiedot

Roope Ruotsalainen


Brändi- ja asiakkuusjohtaja

Saka

Sakan brändi- ja asiakkuusjohtajana Ruotsalainen vastaa Suomen suurimman ja nopeimmin kasvavan autokaupan markkinoinnista, asiakaskokemuksesta ja asiakkuuksien kehittämisestä. Aiemmin hän on konsultoinut useita suuria pohjoismaisia ja suomalaisia kansainvälisiä yrityksiä, erikoistuen ratkaisemaan monimutkaisia liiketoimintaongelmia yhdistämällä ihmistieteet, luovuuden ja strategian.

Lisätiedot

Aino Saari


Head of Marketing

VR Group

Aino Saari tuo tuomaristoon osaamista markkinointikentän molemmilta laidoilta. Työhistoria markkinoinnin tekijänä sisällöntuottajana, median ostajana, palvelumuotoilijana, strategina ja markkinoinnin vetäjänä muodostavat taustan, jolla tuomaristotöitä voidaan arvioida monelta tasolta. Kokemus ikonisten brändien kanssa työskentelystä Pauligilla ja VR:llä sekä Dagmarin asiakkuuksissa takaa varmuuden siitä, ettei onnistunut markkinointi ole mielipidekysymys. Tulokset kertovat onnistuttiinko vai ei. Osaamista on taito nähdä tulosten taakse ja ymmärtää mistä onnistuminen koostuu.

Lisätiedot

Jussi Salminen


Markkinointijohtaja

BAUHAUS Suomi ja Viro

Rohkeus ja lapsenomainen uteliaisuus ohjaavat kaikkea, mitä teen. En tyydy tavanomaiseen, vaan haluan ymmärtää ihmiset ja ilmiöt pintaa syvemmältä. Uskon, että markkinointi elää vain, jos se saa ihmiset tuntemaan jotain. Markkinointijohtajana saan yhdistää kaiken, mitä rakastan: markkinoinnin, asiakkaat, asiakaskokemuksen sekä ideat ja toimenpiteet, jotka näkyvät ja tuntuvat. Epämukavuusalue on minun pelikenttäni ja jos en viikoittain pelkää hieman potkuja, tiedän, etten ole ollut tarpeeksi rohkea.

Lisätiedot

Olli-Pekka Sipilä


Business Director

NORD DDB HEL

Lisätiedot

Janne Waltonen


Global Marketing

Supercell

Viimeisen kaksi vuotta olen vienyt Supercellillä eteenpäin globaalia vaikuttajamarkkinointia ja Boom Beach pelin globaalia markkinointia. Yli 25 vuoden kansainväliselle uralle mahtuu paljon ihmeellistä tulospohjaisen markkinoinnin Suomeen jalkauttamisesta Formula 1:n kaupallisiin yhteistyöstrategioihin, brändien ja toimistojen johtamista ja palkintoja ensisijaisesti tuloksellisimmista kampanjoista. Odotan näkeväni liiketoimintaa merkittävästi selkeällä strategialla edistäneitä kampanjoita, jotka myös erottuvat luovuudellaan ja pelottomuudellaan.

Lisätiedot

Veli-Pekka Ääri


kaupallinen johtaja

Tokmanni Oy

Veli-Pekka Ääri on Tokmannin kaupallinen johtaja. Veepee on toiminut vähittäiskaupassa propagandapäällikkönä yli 15 vuotta. Effiet hän on voittanut S-ryhmässä ”halpuutuksella” ja Tokmannilla ”mr Tokmannin ostotarinoilla”. Myös kultainen leijona on tullut Cannesista S-mobiilin omilla ostoilla. Kaupan lisäksi tausta kilsoissa löytyy operaattori- ja mainostoimistomaailmaa. Hän innostuu brändillä johtamisesta sekä muutoksesta.

Lisätiedot

Jaa: