Henkilökohtuisesti-konseptin ytimessä on tärkeä viesti: se, mitä omassa kohdussa tapahtuu tai ei tapahdu, on henkilökohtainen asia.
Lapsettomuushoitoja tarjoava Felicitas Mehiläinen halusi herättää keskustelua siitä, että on jokaisen oma päätös, haluaako lapsettomuudestaan puhua. Kampanjan liiketoiminnallisena tavoitteena oli lisätä ensikäyntejä Felicitas Mehiläisellä: Lapsettomuusklinikoiden liiketoiminnan perusta on asiakkaan ensikäynti lääkärillä. Sen pohjalta asiakas usein valitsee palveluntarjoajan, jos tarve laajemmille tutkimuksille tai hoidoille ilmenee.
Felicitas Mehiläinen onnistui rajallisesta budjetista huolimatta nostamaan lapsettomuuden puheenaiheeksi ja sen avulla hankkimaan uusia asiakassuhteita.
Liiketoiminnallisesti onnistunutta kampanjaa jatketaan ja kehitetään edelleen.
Monia koskettava ja arkakin aihe on nostettu esiin kunnioittavasi, mutta mieleenpainuvasti. Pienen budjetin kampanja, jossa on kuitenkin toimialan ajatusjohtajuuden tuntua. Hashtag, joka jakaa mielipiteitä, mutta jää kerralla mieleen.
tuomariston perustelut