Saka on toteuttanut viime vuosien aikana uraa uurtavaa ja alan konventioista täydellisesti poikkeavaa markkinointistrategiaa haastavalla käytettyjen autojen kaupan sektorilla. Kilpailijoiden keskittyessä taktiseen mainontaan Saka alkoi tehdä brändimainontaa. Ja vieläpä sellaista, jossa ei näytetä lainkaan autoja vaan keskitytään palvelukokemukseen. Positioituminen alan ainoaksi palveluorganisaatioksi kannatti: Sakan myynti ja markkinaosuus ovat yli kaksinkertaistuneet kolmen vuoden aikana.
Viesti palvelevasta autokaupasta on vaikuttanut paitsi kuluttajiin myös koko toimialan kilpailuasetelmaan. Saka on noussut selkeästä haastajan asemasta markkinajohtajan kantaan. Samalla alan muut toimijat ovat alkaneet seurata esimerkkiä ja tehdä brändimainontaa.
Uljas kokonaisuus ja markkinoinnin voimannäyte. Hieno esimerkki siitä, kuinka haastamalla toimialan konventiot päästään erinomaisiin tuloksiin. On luotettu vahvaan strategiaan ja omaan näkemykseen: se on maksanut itsensä takaisin – moninkertaisesti. Tulokset puhuvat puolestaan.
tuomariston perustelut, pronssi