The Be Aware of the Dogs campaign offered a helping hand to Finnish pet owners during New Year’s Eve. The campaign revealed the struggles that fireworks cause to pets and their owners every year, and managed to alleviate them with a creative and timely advertising campaign. Due to the campaign, Musti Group’s brand image skyrocketed among pet owners.
Työ on brändille täydellisen sopiva ja se ratkaisee brändin asiakkaiden aitoa ongelmaa ymmärtäen kohderyhmäänsä. Työ tarttuu ajankohtaiseen aiheeseen oivaltavalla ja tehokkaalla mediaratkaisulla, jossa luova ja media toimivat hyvin yhteen. Tehokas ajoitus ja tunteisiin vetoava innovatiivinen toteutus.
Tuomariston perustelut, hopea, media
Tämä työ ottaa kantaa ja kasvattaa tietoisuutta. Insight taustalla on vahva ja toteutus on nerokas sekä oivaltava. Kaupallinen toimija ottaa vahvasti asiakkaidensa ongelman omakseen ja nostaa sen valtakunnalliseen tietoisuuteen. Insight, idea, toteutus. Toimii!
tuomariston perustelut, pronssi, positiivinen muutos