Effie Awards Finland tuomaristoon on kutsuttu 25 ammattilaista eri toimialoilta arvioimaan markkinoinnin tuloksellisuutta sekä luovuutta strategisella ja kaikilla markkinoinnin tasoilla.
Menemme kohti haastavampia aikoja. Ne markkinoijat, jotka satsaavat markkinointiin, saavat vahvan tuoton panostuksilleen. Meidän pitää Effien avulla osoittaa suomalaisille yrityksille, miten vaikuttavia tuloksia korkeatasoisella markkinoinnilla voidaan saada aikaiseksi.
sanoo Effie Awards Finland 2019 -kilpailun päätuomari, hasan & partners groupin toimitusjohtaja Eka Ruola
Luovuus on ylivoimaisesti tärkein tulevaisuuden taito, ja strateginen luovuus on Effiessä hyvin erityinen asia. Effiessä palkitaan näkemyksellisiä ja yllättäviäkin ratkaisuja, joilla on saatu tuloksia aikaan. Tulevan kisan seksikkäin case voi olla poikkeuksellinen ja odottamaton strategia, jota tukee kelpo markkinointiviestintä.
Ruola jatkaa
Maamme paras markkinointi dokumentoidaan johdonmukaisesti tässä kilpailussa. Voimme jakaa osaamista ja olla inspiraation lähteenä. Jotta saisimme tuomaristoon mahdollisimman laajan näkemyksen, olemme koonneet huippuammattilaisia eri toimialoilta.
sanoo Tarja Virmala, Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:n toimitusjohtaja
Suomen johtava mediatalo Sanoma Media Finland jatkaa jo viidettä vuotta Effie Finlandin pääyhteistyökumppanina.
Suomen johtavana mediatalona tiedostamme asemamme ja vastuumme tuloksekkaan markkinoinnin asialla. Tärkein tehtävämme on auttaa markkinoijia menestymään. Hyvä markkinointi ei palkitse ainoastaan mainonnantekijöitä vaan toimii yritysten kasvun ajurina ja siten vie koko Suomen taloutta eteenpäin. Effie on tapa sekä todentaa että tehdä markkinointia oikein.
sanoo Karri Ahonen Sanoman B2B:sta
Effie Awards Finlandin tuomaristoon kuuluvat
- Eka Ruola, Toimitusjohtaja CEO & ECD, hasan&partners
- Karri Ahonen, Johtaja, Sanoma Media Finland
- Jussi Lindholm, Toimitusjohtaja, Vepsäläinen
- Daniela Tjeder, Markkinointijohtaja, Framery
- Lauri Toivonen, Markkinointijohtaja, SOK
- Mathias Kivikoski, Myynti- ja markkinointijohtaja, Tokmanni
- Hanna Länsivuori, Johtaja, asiakaskokemus, markkinointi ja viestintä, Fennia
- Heli Jimenez, Senior Director, Business Finland
- Taina Mustamo, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Kiinteistömaailma
- Minna Hämäläinen, Head of Marketing, Neste
- Matti Ristola, Markkinointijohtaja, Hartwall
- Timo Räisänen, Head of Theatrical Distribution Finland, SF Film
- Mika Kaarto. Toimitusjohtaja, Pierre Robert
- Sari Karjalainen, Markkinointipäällikkö, Alko
- Senni Niemi, Markkinointijohtaja, Meltwater
- Mikko Hovi, Strategiajohtaja, Frankly Partners
- Mikko Bäckström, Head of Marketing & Brand Communications, Vincit
- Krista Elopuro, Toimitusjohtaja, Dagmar
- Anna Holtari, Toimitusjohtaja, Dynamo&son
- Teemu Eskola, Chief Digital Officer, Mainostoimisto SMOY
- Anna Lehtisalo, Toimitusjohtaja ja osakas, Villivisio
- Toni Perez, Toimitusjohtaja, OSG Viestintä
- Jani Niipola, Uutispäällikkö, Alma Media
- Heikki Karjaluoto, Markkinoinnin professori, Jyväskylän Yliopisto
- Tanja Vesala-Varttala, Markkinoinnin ja viestinnän yliopettaja, Haaga-Helia
Effie-kilpailusta
Effie on maailman laajin markkinointiviestinnän tehokkuutta mittaava kilpailu. Sen omistaa Effie Worldwide Inc. Kilpailun perusti New York American Marketing Association (NYAMA) vuonna 1968. Effie on rekisteröity tavaramerkki.
Kilpailua järjestetään 42 maassa. Suomessa 18. kertaa järjestettävän maakohtaisen kilpailun lisenssin omistaa Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry.
MARKKINOINNIN, TEKNOLOGIAN JA LUOVUUDEN LIITTO MTL RY
Lisätietoja
- Tarja Virmala, MTL ry, 0400 484 693
- Eka Ruola, hasan & partners group, 040 860 0234